yesimerdinc kızlar bugün sağlık ocagina gittim asi için kan uyuşmazlıginizin olduğunu öğrendik 22 haftalık gebeyim çocukta bi sıkıntı yok çok şükür bu zamana kadar bsy çıkmadı doktora söyledim 28. hafta kan uyuşmazlığı iğnesi yapılacak sonra herşey normale döner mi bilgi verir mısınız panik yaptım
Burcuveburcum yesimerdinc paniğe gerek yok kan uyuşmazlığı iğnesiyle sıkıntı ortadan kalkıyor merak etmeyin☺️
Fattmasevinc yesimerdinc doğumdan sonra vurulan iğnenin ilk üç gün içinde vurulması gerekiyormuş bilginize.
GamzeCan yesimerdinc evet canım 28. Hafta da bide doğumdan sonra vuruyolar o da ikinci gebelik için. Ama bugune kadar kanaman lekelenmen oldu mu hic?
yesimerdinc Burcuveburcum sağol canım ya valla dedim acaba yanlış mi hatırlıyorum kan grubumu bidaha baktirdim. moralim bozuldu biraz panik yaptım