Ece5454 Merhaba arkadaşlar bu perşembe randevu aldım, inşallah bebeğimi kucağıma alacağım çok gerginim korkuyorum ve aynı zamanda bebeğime kavuşmak için gün sayıyorum sizler ne durumdasınızb
Cosimaniehaus Ece5454 bu hafta değil de cuma günü gün alacağım ben de korkular bende de mevcut:) 36+4üz şu an. Yengem sezaryen olmuştu onu düşünüp rahatlatıyorum kendimi 🥲çok zor ağrılı bi süreç değildi onunki
MerveA7 Ece5454 1 hafta sonra gün alıcaz sezeryan için 2. Gebeliğim inanın bende de korku var süreci bildiğim için tekrar aynı şeyleri yaşacayacağım için birde doktorum kansızsın doğumda sıkıntı olmasın hapı günde 2defa kullan demişti onun da korkusuyla birlikte uyku falan kalmadı mıhtemelen doğumum 20 si gibi olacak doktorum aksilik olmazsa 20 si uygun demişti tam gün vermek için haftaya gıdıcez inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım 🙏🥲
Handeacaa Bende bu hafta perşembe günü saat 1 de sezeryan olacağım bende de aynı şekilde korku heyecan var ve ilk gebeliğim 😊
Sabriye48 Cuma yada cumartesi olcam bende doktorum salladıkça sallıyo bu gidişle küçük hanım kendi gelcek
Ebmffeg Bende yarın gidiyorum doğuma dua eder misiniz 2 tane de evde var yavrum aklım hep onlarda çok korkuyorum 🥲
Yaza34 Ebmffeg afiyette hangi doktorda doğum yaptınız bilgi verirseniz çok sevinirim bende oraya gidiyorum ama çevremde orayı beğenmeyen çok kişi var ameliyathanesine kadar çok kötü vs diyenler aşırı derecede kafama taktım yardımcı olursanız sevinirim🙏