Bebek gormeye arkadasim geldi bebegimin de asiri gazi var gaz cikarmaya calisiyordum maalesef bu bebegim de ilk cocugum gibi alerjik dedi ki neden gaz cikartiyorsun birak kendi ögrensin nasil yani dedim sasirdim.Ben dogum yapinca bir doktora gitmistim kesinlikle gaz cikartmaya alistirma kendi kendine ögrensin demisti ben de hep öyle yaptim hic gaz sorunu olmadi emzirip yatiriyordum kendi kendine uyuyordu dedi.Ben de o bebegine göre degisiyor her bebek yatirinca öyle uyumuyor ki dedim mesela benim ilk kizim da cok gazliydi kolikti alerjikti eger gazini cikartmasam catlardi herhalde her cocuk icin gecerli degildir bence dedim doktoru böyle diyen var mi dogru mu bu ?