ezgi98 Pik olacak diye beklerken testim silikleşti :((( Acaba çatladı mı yumurtam. Dünü değerlendirmemiştim ama 8 eylülü değerlendirdim. Bugünü de değerlendirsem tutma ihtimali var mı sizce
orkidemm_ ezgi98 bence hiç pik olmamış zaten ama şu da var testin hassasiyeti de önemli kaç mm de yumurtayı algılıyor çünkü 20 mm de döllenen de var 16 mm de döllenen de var yani demek istediğimi anladınız mı bilmiyorum ama
ezgi98 orkidemm_ pik olmadı bende biliyorum zaten pik olacak diye beklerken silikleşti birden testim yani çatladı herhalde tam olgunlaşmadan 😔 Değerlendirsem belki tutar mıydı ona üzüldüm ondan bir önceki gün değerlendirmiştim ama bakalım nasip
orkidemm_ ezgi98 değerlendirmişsin zaten sperm 3 ila 5 güne kadar yaşıyor tabi uygun ortamda o yüzden en az 3 bile desek tutacağı varsa o şekil de zaten tutar