Kızlar 2 yaşında bir tane kızım. Ama ona hamileyken de hep şey derdim olmasa mıydı. Evlendikten 4 ay sonra oldu ve evliliği vs yaşayamadan kızım olunca aklıma böyle bir düşünce geldi ama geçti tabii ki. Şimdi de ikinciye hamileyim doğuma 4 ay kaldı. Sürekli bir telaş ve endişe halindeyim. Napıcam nasıl yapıcam diye. Kızım öğle uyuyor mesela kızımı uyuturken yenidoğan bebeği nasıl durdururum. Kızlar nolur bir öneri söyleyin ya lütfen. Bu durum kızıma da yansısın istemiyorum