Ozgetpz_38 Merhaba arkadaşlar 10. Haftadayim cuma günü doktor randevumuz vardı ultrasondan baktı doktor secde pozisyonunda dedi olumsuz bir şey söylemedi ama o pozisyonda durması normal mi bebegi o şekilde olan var mi kafama takıldı teşekkür ederim 🍀🌸
Mihrimer Ozgetpz_38 evet benimki de 12. Haftada secde pozisyonundaydı gayet normal😍 zaten bu haftalarda o kadar minikler ve rahatça hareket ediyorlar ki muhtemelen gün içersinde hep pozisyon değişiyorlar. Ultrasonda da hangisine denk gelirse artık😁
Ozgetpz_38 Mihrimer İçimi ferahlatıcı yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim o zaman nasıl rahat ediyorsa o şekilde duruyor çok sağ olun 🥰🎀
Mihrimer Ozgetpz_38 rica ederim ne demek😍 bu endişeleriniz gayet doğal ama içinizi rahat tutun onlar çok güçlüler çok hızlı geçiyor zaman