Merhaba kızlar dün hafif pembe Akıntı olduğu için doktora gittim 7+4de progestan kullanmaya başlayacağım. Enfeksiyon çokmuş. Kalp atışını duyduk şükür sağlıklı ama ev işi VS yasak yatacaksın dedi doktor. Kanama aşamasına da gelmedi şükür. Yine de korkuyorum ilaç işe yarar mı diye. Başına gelenler yorum yazabilir mi?