Sengulkrgz 10 haftalik gebeyim oksururken karin alt bolgem kasiklarimda igne batmasi gibi bir sey oluyor bu normal mi ? Dpktor kontrolume var o yuzden doktoruma danisamadim...
Deletedmom128 Sengulkrgz Normal. Bebek yerleşmeye çalıştığı için rahim kasları geriliyor ve ağrı oluyor.