Tgbashnn Aslanmom1 sağol canım benim önlem amaçlı oldu geçen hamileliğimde enfeksiyondan dolayı rahim açılma yaptı bebeğimi kaybettim o yüzden bunda önlem adamlı oldu
Ruhummavi Aslanmom1 o zaman sorun yok sonuçta kıvam yok, koku ve renk yok. Evham yapmayın. Bir şey olsa kaşıntı, ağrı vb. şeylerde olur.
Mem Aslanmom1 kesinlikle doktorunuza anlatın ben tuvaletten hemen sonra bile idrarım geliyor sanıyordum meğer akıntıymış ama suan durum düzeldi sizde bi söyleyin