bende 27 haftalık hamileyim dün bel ağrım vardı ve çok kötüydüm belim kalçam kasiklarim ağrıyordu ahaa dedim erkenden dogurucam ben diye ağlamaktan bir hal oldum acile gittik hemen ama bebekte ya da rahimde bir sorun yok hiçbirşey yok ama ağrıdan duramıyordum serum taktılar şimdi biraz iyiyim ama yinede ağrımaya devam ediyor belim nolcak böyle bilmiyorum