Brnaa123 Bugün 32+4 teyim çoook yorgun hissediyorum sizde durumlar nasıl hamilelik hem çok güzel hemde zor gerçekten 🥲🥲
1merves Brnaa123 evet hem zor hem güzel çok halsizlik yapmaya başladı bende belimin sol kısmı ağrıyor kramp da giriyor