Melekk_1 yok hayır sadece koldan kan alınarak yaptırılan bir test, kanınızdan bebeğin dna sı ayrıştırılıp inceleniyor. Ben de ikili test stresine girmemek için direk fetal dna testi yaptırmıştım. Doktorum da ikili test ve üçlü testlerin genelde doğruluk olasılıklarının az olduğunu, en doğru sonucu fetal dna testinin verdiğini söylemişti. O yüzden direk onu yaptırdım. Tabi bebeği aldırma gibi bir düşünce yoksa dediğiniz gibi gerek yok testlere