SenaElif ben çektirdim canım 20lik dişin yanında kanal tedavülü dişim vardı kırıldı ve ağrı yaptı onu çektirdim kendi doktorumun onayıyla adrenalinsiz anestezi yaptı röntgeni de kurşun yelek giydirdiler her tarafıma ve sadece sorunlu dişe ufak bi aletle röntgen çekti diğer dolgulu dişiminde dolgusu ağrıyordu ona da kanal yaptı 16. Haftada doktorum normalde bu haftalarda önermiyoruz mecbur olmadıkça dedi ama ağrıdan duramadım yaptırdım kanalı yaparken röntgen çekmedi doğumdan sonra tekrar gel köküne bakalım yaptığımız kanalın dedi özelde yaptırdım ben devlette yapmayabilirler