Dnmzzeda GozdeKB Bende sana kız demiştim ☺️☺️ sağlıkla gelsin benim de kızımın 16.haftamda belli olmuştu
Hbyildiz GozdeKB bana 13 haftalıkken yüzde seksen kız dedi 16 da erkek ,ama ben hala kız hissediyorum ☺️
Bulute Jdjdjdksksk  Bizim nedir sizce 14 haftalık burda
GozdeKB Dnmzzeda inşallah canım kimisi değişir diyor doktorda net birsey söylemedi çok inceledi ama 😊
Esra_Elisa8 Dnmzzeda https://imgyukle.com/i/C5mESb https://imgyukle.com/i/C5mkfS https://imgyukle.com/i/C5mRBs Bizede bakar mısınız 🫶
Aslaninannesi_ Doktorun cihazı iyiyse görür canım bana 11.haftada söylemişti ve değişmedi hayırlı olsun 🙏