Jadee Merhaba anneler 36+4teyim ve 3 cm açılmam var nstde çok az sancı çıktı ama ben birşeh hissetmiyorum benim gibi olan var mı ?
dztrk Jadee bende 36+4üm nstde sancım çıktı çatı muayenesi oldum rahim ağzı incelmiş 1 haftaya sancın doğumun başlayabilir eli kulağında dedi adet sancısı gibi ağrım var ama kafası basınc yapıyor zor yürüyorum kanala inmiş
Jadee eea hissettim yada hissetmedim diyemiyorum çünkü bir kaç gündür rahmime böyle ağrı giriyordu birden oan açılmamı oluyordu bilemedim. Sancım falanda yok zaten normal hamilelikte olan bel ağrılarım oluyor ama sancı değil bu
eea Jadee ben 34+4 haftalık hamileyim. Kasıklarımda karnımda ve belimde ara ara ağrı hissediyorum. Bir de bebek çok toplanıyor bugün sabahtan beri o yüzden sordum acaba açılmam filan mı var sancılar mı başladı diye. Garip hissediyorum karnımı.
Jadee eea o haftalar normal ağrılar oluyor bebek yavaştan dönmeye kanala girmeye çalışıyor yine de kendinizi çok yormayın artık
Jadee dztrk benimde öyle ya yürüyemiyorum diyebilirim sanki birden çıkacak gibi baskı yapıyor aşırı da hareketli canımı yakıyor ama daha erken bir iki hafta daha dursun istiyorum
1Ali Merhaba bende 36+0oldun nişanım geldi aslında 3gündür belden vuran ağrım vardı ama sancı çıkmadı iki gün önce gittim, bugün acile gidicem sizin nişanınız geldi mi