Yarın sabah doğuma gidiyorum. Son ona kadar normale hazırladım kendimi ama sizlerin de dediği gibi bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyormuş 🤭 sezaryen korkum var hep sonrası için. İnşallah buradaki pozitif hikayeler gibi kolay atlatırım. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri burda sizlerden çok şey öğrendim. Benim için eğitim platformuydu. İlk anne olma acemiliği bilmediğimiz ne çok şey varmış dedim burdan okudukça. Çok faydası oldu bana. Herkese çok teşekkür ederim sizin açtığınız konular bile eğitim tadındaydı. İnşallah bende doğum sonrası buraya pozitif doğum hikayesi anlatabilirim. Dualarınızı esirgemeyin. 🥹 Rabbim hepinize kolaylık versin sağlıkla sıhhatle bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. Bebek hasreti çekenler de en kısa zamanda güzel haberler alsın hayırla gelsinler inşallah🤲🏻 🌸