Glnrskr yeni_anne2 Açıkcası ilk zamanlar ben de bunu düşünüyordum açılıyor diye ama o kadar uzun sürede kullanışlı olmayacak diye karar verdim. Bir de yerden yüksek oluşu beni rahatsız etti. 2 sene kadar kendi yanımda park yatak ile yatırmaya karar verdim. 2 sene sonra oda yapacağım zaman daha yere yakın bir yatak tercih edeceğim nasipse. Kiracı olduğum için neyin ne olacağı belli değil çünkü. Taşınmak zorunda kalırsam bir yere koyamazsam vs.
Unzle46 yeni_anne2 belirli bı yasa kadar park beşik alın daha sonra oda yaparsınız park beşiği katlayıp kaldirisiniz yer kaplamiyor fazla
yeni_anne2 Yeniyeniden ilerde acılabılıyor dıye uzuyor olmasi hoşuma gitti ama kulanıslı mı degil mıı bilmiyorum
Yeniyeniden yeni_anne2 ay bilemedik ya icci tekne gibi duruyor falan valla kac defa baktim ilgimi çekmedi tabi tercih sizinde yani
RiRi22 Ya bende hala beşik alamadım kararsızlıktan. Bu model biraz pahalı geldi bana ama bebek acaba bunda yatmazsa boşa da almış olucam. Biraz araştırdım bu beşikte uyumak istemeyen bebekler varmış. Park yatak daha hesaplı ve kullanışlı olabilir.
yeni_anne2 Byzsf41 ileri yaş icindee kullanırım diye o yuzden sızın de dedıgınjz gıbı ekstra yatak almam diye dusundum tesekurler