Mucize-annesi2 Herkesin rahim kalınlığı, hormon değerleri ve embriyo durumuna göre kullandığı progestan seviyesi farklı olur. Ben sadece günde 2 defa fitil kullanıyordum. Ama fitille beraber 2 doz iğne kullananlarda var. Bu yüzden fazla veya az diye düşünmeyin. Şu an buna ihtiyacınız varmış demek.
Sağlıklı, pozitif sonuçlar alırsınız inşallah 🙏🏻🌸