Kızlar benim üç gün önce idrar testim aşırı silik şekilde pozitif çıktı üç gün geçince kan verdim 14.45 çıktı sat a göre 5.5 haftalık ama beta çok düşük geldi bana yarın tekrar bakacaklar idrarda bu kadar düşük beta nasıl çıktı bu şekilde düşük betayla öğrenen var mı yorumlarınızı bekliyorum