Merhabalar bende polikistik over vardı soğan kürü denemiştim bir gün karın ağrısı ile acile gittim regl olmuş gibiydim ama pıhtı gibiydi daha çok .doktor kan tahlilime baktı ve ne yaptıysan derhal bırak dedi o gün öğrendim ki her gördüğümüz duyduğumuz herkese yaramıyor . Sonrasında hayıt otu demedim ve reglim düzene girdi bilmiyorum onunla mı alakalı ama tüp bebekle hamileyim şu an tedavi sürecinde de doktor hayıt otu tavsiye etmişti