Merhaba kızlar bir şey soracağım size şimdi 25+5 haftalık hamileyim bugün doktora gittim bana düzenli kan tahlilelrini yaptır onlara bakalım dedi ki daha önceki hamileliğimde de zaten aylık kontrole cagiriliyordum saglikocagindan sonra biz başka yere aldirdik yakın olsun diye ondan da dün aradılar aşı için ama doktorum bu konuda henüz yaptır vs demedi bende doktora soracağım dedim tepki gösterdi hemşire doktorum 3lü 4 lü test şeker yüklemesi vs istemiyor ayrıca ilk hamilelikte de tek doz yeter demişti aşı için dedim o nasıl doktor öyle dedi memnun musun peki devam ki edeceksin filan dedi kontrol içinde 9 ayda 4 kez izlem yeterli dedi siz de böyle mi ilerliyor yoksa aylık mı gidiyorsunuz? Doktor demeden aşı oluyor musunuz ? İlkinde doğumdan 1 ay önce ol demişti muhtemelen yine öyle diyecek