Derya7753 Günaydın anneler kızım olcağını öğrendık. Adını azra düşünüyorum ama kafam karışık biraz ağır isim mi güzel ismi diye sizce nasıl isim. Başka kız ismiönerisi olan varsa yazsın.
Ahsenmom Derya7753 Azra bence çok güzel 🌸 Neva Ahsen(kendi kızımın adı 😂) Sena Serra Ela Meva Hifa Zeynep bunlar son günlerde çok hoşuma gidiyor hele de ela ismi 🤤
Derya7753 Larraa birden kararsız kaldım nedense. Bide kız oluyor diye kımse sevinmedi sankı gibi geliyor bir annem çok mutlu oldu herkes de bir erkek hevesi vardi. Buda beni biraz üzdü. Ben hep kız istiyordum rüyamda bile görmüştüm gerçek oldu.
Derya7753 Ahsenmom ay yazdın isimlerin iki üç tanesi etrafımda yok. 😂 azrayıda kımsede olmadığı için etrafımda koyarız dedim. Ağzıma alıştırmam lazım ağır geliyor biraz 😃 anlamıda çok güzel kuranda da geçsin istedim