BusrAsil2019 Oğlumun adı Asil doğacak bebeğim de oğlan Asrın ismini düşündüm sizce biraz ağır mı yada nasıl bir isim? Aslan istedim ama soyadımız kaplan olduğu için eledim. Yada sizin önerebileceğiniz isim var mı ? Bu oğlanlara isim bulmak çok zor 😏
Mavidunyamm BusrAsil2019 Bende Asır düşünüyordum ama herkese saçma gelmişti :) Asil çok güzel ama Asrın bilmiyorum ya çok kararsız kaldım başka aklınızda var mı isim