Kızlar 37+4 haftalığım sabah sancım vardı biraz hastaneye gittim nst bakıldı sancım çıkmadı alttan baktı doktor açılma varmı diye baş aşağı ilk doğumundan kalma 2 cm açılman var dedi suyun kanama çok sancın olursa takip et bi ılık duş al gel dedi eve geldim duşa girdim çıktım çok afedersiniz alt bölgemi sildim sümüksü kıvamda pembe renkli bişey geldi bidaha sildim az leke şeklinde yine geldi bu nişan mı oluyor daha öncede sancım olduğunda gitmiştim doktor bakmıştı açılma varmı diye ama hiç böyle leke gelmemişti