Merhaba anneler. Bugün ikili test için gittik. Şu an bebeğim 12 haftalık. Her şeyi normal çıktı ancak ense kalınlığı 1.5 çıktı. Normale göre bir tık fazla dedi doktor. İleriki zamanlarda daha net konuşuruz dedi. Sınır 2.5 olduğunu söyledi. Burun kemiğinin olduğunu söyledi çok şükür. Korkulacak bir şey yok ama takip edelim dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Artış oldu mu ya da nasıl bir yol izlediniz? İçimi bir korku kapladı. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. 🥹