Betamom Benim ilk hamileliğim. Kimseye söylemedigim için danısacagım kimsede yok. Sağ kasık tarafında bariz bir şişlik oluşmaya başladı. 6+5 teyim. Bu normal bir şey mi ? Yani bu aylarda karında belli olmaz diye okumustum. Korkmalımıyım ?
Ayse0575 Betamom gebelikte normalde böyle bir şey olmaz kasıkta şişliği ilk defa duydum acaba sizde kasıkta fıtık falan mı vardı doktora görünün bence
Betamom Ayse0575 ay nasıl tarif edeyim bilemedim ki. Kasık diyincede yanlıs oldu sanırım. Göbek deliğimin 4-5 parmak aşağısının sag tarafı hani böyle elimle yoklarken avuc içimi dolduracak kadar şişlik var. Biraz degaylı anlattım ama kasık demek yanlıs oldu diye
Ayse0575 Betamom yani gebelikte ele gelen bir şişlik ne karında ne kasıkta ben hiç duymadım fıtık olunca o çıkabiliyor diye biliyorum