gzmkl ben 9 haftalıkken kanal yaptırdım,27 haftalıkken 2 tane daha kanal yaptırdım. Doktorumun izniyle çok şükür bebeğimde hiç bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar 36 haftadayım. Diş gelince gitmek bilmiyor doktor onayıyla bir an önce yaptırmaya bakın bence çok geçmiş olsun