Bebek için hastane çıkışı, ince pazem battaniye bir de kalın battaniye. Yedek atlet, tulum takım artık ne aldıysanız ben 5 takım koydum ne olur ne olmaz diye. Benim 2. Hamileliğim biberon aldım sütüm duş sonrası inmişti çünkü. Emzik, göğüs pedi, mochi manuel süt sağma aparatı, çorap, 2 tane pijama, yelek gece yürüyüşünde hastane soğuk olabiliyor iki doğumumda ekim ayı.
Bebek bezi, alt açma bezi, ıslak mendil/pamuk, göğüs ucu yarası olmamak için doğuma 1 hafta kala tahin yağı sürün ama yanınıza gümüş kapak alın. Terlik, hastane çıkışınız için bir takım, lohusa külodu, deepend bez. Koyduklarım bunlar benim 😀