Kızlar ben ilçede oturuyorum. Orda takipliyim bir doktor vardı o da izne gitti. Şu an 35+6dayım. Sezeryan olacağım. İlde şehir hastahanesinde memnun oldukları bir doktordan randevu aldım ama tam 38. Haftaya bulabildim. Yani 38+1 olmuş olacağım. Ve doktordan beni sezeryan yapmasını isteyeceğim. Sıkıntı olur mu acaba yani erken gelmeliydin falan der mi? Randevuyu anca buldum