Herkese merhaba. 35 hafta olduk hâlâ hastane ve doktor konusunda karar veremedik. Soma ya gidip geliyoruz doktor sıkıntısı yaşanabileceginden bahsediyorlar iki doktor kalmış zaten şu an da .Diyelim ki bize sezaryen için gün verdiler ortada kalmam heralde değil mi yakın zamanda normal sezaryen fark etmeksizin doğum yapan oldu mu Soma devlette acaba varsa çok memnun olurum