35+6 dayım. Aşırı derecede halsizlik var kolumu kaldırmaya halim yok. Sabahları yorgun uyanıyorum gün içinde sürekli yatma isteği oluyor. İkinci hamileliğim ilkinde pek böyle değildim.. 41de doğurmuştum o zamana kadar normaldim yani. Vitamin falan da atmaya çalışıyorum ama neden böyle oluyor bilmiyorum. Sizler nasılsınız