teachermomyy23 Kızlar bugün iğneden sonraki 11.gün sabah kahverengi lekelenmem başladı sizce adetim yaklaştığı için mi yoksa yerleşme kanaması olabilir mi moralim çok bozuldu
myangelson teachermomyy23 iğneden sonra 14. Günden önce adet olunmaz hiç duymadim böyle bir durum çünkü yumurtlama zamanınız belli. Adet yaklaştığı için de lekelenme olmaz. Yerleşme olabilir isterseniz elinizde fazla test varsa yapın daha sonra 14. Gün tekrar yaparsınız veya kan verirsiniz
ipeekseker Gune gerek yok ya benim doktorum 11. Gun sabah kan ver demişti. Bende 12 gun beklemem gerekmiyo mu dedigimde hayir varsa zaten cikar, sonra yukselmesini bekleriz yaptı
teachermomyy23 myangelson benim hep adetim yaklaşınca lekelenmem olur sonra adetim başlar o yüzden tereddütte kaldım açıkçası adetim başlayacakmı diye yumurtlamam erken olduğu için adetimde erken oluyo hep
myangelson teachermomyy23 çok silik bir çizgi gözüküyor gibi 14. Gün tekrarlayın testi varsa baya koyulaşma olur
ipeekseker teachermomyy23 valla canım ilk 5 dakika içinde ciktiysa var. Ama 5 dakikadan sonra ciktiysa bazen yanlis sonuç oluyor.
teachermomyy23 myangelson çatlatma iğnesinin etkisi geçmiştir artık değilmi çatlatma iğnesinden sonraki 12.gün oldu neredeyse
myangelson teachermomyy23 bilemiyorum erken gebelik testi olduğu için çok düşük değerleri de gösteriyor bunlar iğne etkisi geçmiş gebelik için yükselişe geçmeye başlamış da olabilir veya negatife dönüyor da olabilir. 14. Gün test yapmanızı öneririm bu yüzden benim doktorum 14 günden önce test yapma diye tembihlemisti bana
teachermomyy23 myangelson anladım canım bende zaten 14.gün yaparım demiştim fakat sabah lekelenmem gelince test yapayım dedim
zgeDenizKaramanAtmaca teachermomyy23 inşallah canım içini ferah tut alllahın izniyle çok güzel haberler al 🌸