Sitionline oh he güzel aslında benim bu artı iki kilom da normal kilo değil bekarken de Adet görmediğimde tartıda hep bir iki kilo fazla çıkardım şimdi de öyle olduğunu düşünüyorum 🥰
Benim göbeğimin altında hissediyorum minik minik tık tık bişeylerin değdiğini bilmiyorum hiç bağırsak hareketi olduğunu düşünmedim kıpırtısını hissediyorum çünkü bilmiyorum 😂