19 yaşındayım 2.5 yıldır evliyim çocuğumuz olmuyor eşim gereken testleri yaptırdı çok şükür hiçbir sorun çıkmadı ama doktor beni muayne ettiğinde dedi ki yaşına göre yumurta sayın bi tık düşük yaşına göre daha Çok olması gerekirdi dedi ama çok da düşük değil dedi yani sizce bir sıkıntı olur mu bir fikriniz var mı ya da ne yapmam gerekiyor bir fikir verebilir misiniz?