Cansuvarol Kızlar 37+1 im bir hafta sonra kesin gel dedi doktor uykularim kaçtı sırt ve bel ağrım aşırı fazla ama nst de ağrılarım çıkmıyor sizce ne zmn gün vveririlk hamileligim
bet01naz Bende 36+0 im şimdi geldim doktordan. 39 a doğru gün ayarlarız dedi doktor. Benimde kasilmalarim oluyor ama sancı falan cikmiyor. İlk sezeryandi bu da öyle olur. Siz normal mi düşünüyorsunuz