bebeimibeklerken33 Bazı günler hareketlerini çok belirgin hissediyorum bazı günler daha kıpırtı şeklinde ve az hissediyorum sizde öyle misiniz güzel anneler🥰
KurabiyeninAnnesi123 bebeimibeklerken33 harketleri cok dha net hergün net şekilde tekmeliyor ya aşşagi dogru ya yukarlari sabah 5 ve gece yaticagm zaman durmuyor uyuma der gbi
iremmgk555 bebeimibeklerken33 benim de öyle oldu geçtiğimiz hafta aşırı hareketliydi tepki veriyordu falan sonra iki üç gün çok etmedi dün kontrolde sırtı dönüktü doktor da pozisyonundan dolayı hissetmemişsindir fazla dedi
bebeimibeklerken33 Gokturkmom_ düzenli hissediyorum ama bazen daha belirgin bazen daha az belirgin hareketler 😍
bebeimibeklerken33 KurabiyeninAnnesi123 bu aralar çok iş yaptım temizlik falan ondan diye düşünüyorum birde sırtını dönüyor galiba bizimki🥰
KurabiyeninAnnesi123 bebeimibeklerken33 oda olabilir birde bebekten bebege değişiyor güzelim ya bir bebek haraketli diye diger bebekte cok haraketli olucak diye birsey yok bu biraz kıyasa giriyor
Zeg525534 Benimki de öyle 2 gün gözle görerek hissediyorum 3 gün kıpırtı gibi hattd aşağılarda sanki bende korkuyorum haliyle bide benimki dokunmya ve tatlı şeyler yemeye pek tepki vermiyor