Suhedab tabiki de normal saglikli bir gebelikk oldugunda yükselme olur bebegni görmediyseb raharlikla görür kalbini duyarsn bir de şunu da söylim betayla çoğul gebelik olup olmadigi anlaşilmaz sadece ultrason cihaziyla belli olur ilk kizimda betam cok yüksekti 2. Kizima hamileyim bunun ki düşüktü bazi tekiz gebelerde de deger 18637 ken ikiz gebelerde 933 olabiliyor buna itimat etmeyin lütfen