sibelgoksu bende aynı durumdayım bebek kilolu dedi geçen hafta 40 haftayı beklemeyiz bugün kontrol var ne nişan ne sancı hiçbiri yok bende direk yatış verirmi bekleyelimmi der merak ediyorum ama beklersek daha kilo alacak akşam muayene de belli olacak bakalım bende sezeryan istemiyorum aynen son çare olabilir ama denemek istiyorum 2. Doğum olacak inşallah sezeryana dönmez inşallah sizinkide dönmez de normal sağlıcakla doğum olur hayırlı haberlerinizi bekliyorum 🥰🥰