Kızlar sabah erkenden softeck diye bir markadan erken gebelik testi yaptım çok hafif görür gibi oldum emin olmak için predictor aldım az önce yaptım. Bunda da emin olamıyorum görüyor gibiyim sizce var mı ? Birde yumurtlamanın bugün tam 14. Günü ağustosun 27 sinde pik olmuştu. Sizce varsa bile böyle belli belirsi çıkması normal mi 