Kızlar gunaydın bende 5+5 teyim cuma gunu kanamam olmustu doktorum muayene ettı ıgne verdı cok sukur durdu kontrol amaclı bugun tekrar cagırdı gıttıgımızde kalp atısı duyarmıyız acaba normalde kalp atısı ıcın onumuzdekı pazartesi cagırmıstı 🥹
Bir de keseyı alttan muayenede gorduk kalp atısınıda o sekılde mı duyuyoruz yoksa karından muayenede mı 🌸