Merhaba hanımlar ben 7+4 haftalık hamileyim bu benim ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde düşük riskim vardı kahverengi leke gelmişti ve progestan başlatılmıştı çok şükür o gebeliğim sağlıkla sonuçlandı iki buçuk yaşında bir kızım var. Bu gebeliğimde 5+6 haftalıkken akıntımla birlikte damar şeklinde kırmızı leke geldi hastaneye gittigimde progestan başlatıldı ama bebeğe yani keseye bakamadılar kadın doğumcu yoktu köy yerindeyim ailemi ziyarete geldim kadın dogumcu ile irtibata geçildi ve progestan başlatıldı bir kaç gün sonra şehire inip doktora gidebildim ve herşeyin gayet yolunda oldugunu söyledi hatta kese etrafında kanamanın olmadığını belirtti ama kullanmaya devam et kullanmakta fayda var dedi. İki gündür sadece fitili kullandıktan sonra lavaboya gittigimde pembe leke görüyorum akıntının rengi pembe bu normal mi bilmiyorum tedirginim sadece fitili kullandıktan sonraki akıntım pembe gün boyu görmüyorum ağrım sancımda yok çok şükür ama o pembe akıntı beni tedirgin ediyor perşembe gidebilicem anca hastaneye aranızda yaşayan varsa neden kaynaklandığını bilen varsa bana açıklarsanız çok sevinirim