ulkutom benim suyum geldikten sonra saatlerce suni sancı aldım, bebek kanala girmedi, yukarıda kaldı, çok zorlandım, 8 cm açıklıkla sezaryen oldum.
Hem uzun süre normal doğum sancısı çekip hem de sezaryen olunca çok moralim bozulmuştu, hatta anneliğe bile odaklanamadım ilk 2 gün. Sizi çok iyi anlıyorum ama bi müddet sonra unutuluyor. Rabbim evladınıza uzun, hayırlı, sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah.