Kızlar sezaryan öncesi herhangi bir tahlil vs. yapılıyor mu? Sanki böyle bir şey duymuştum. Cuma günü doğumum var. Ama hiç bahsedilmedi. 7 buçuk gibi gel, 8′de alırız dediler sadece. Doktoruma sormak hiç aklıma gelmedi. Bu konu hakkında bilgi verebilir misiniz?