37+4 haftalık bi anda karnıma ağrı girdi ve aşırı mide bulantısı oldu biraz sürdü karnım top gibi sertleşti biraz ovaladım geçti gibi karnımda rahatsız eden bir ağrı var 5-6 dk sonra tekrar şimdi karnıma ağrı girdi bi anda mide bulantısı sanki kussam rahatlayacam gibi bide belime ağrı girdi şuan ortasında ağrı var sürekli tuvalete çıkmak istiyorum yürürken zorlanıyorum yatsam yatamıyorum doğum sancısı mı