myavocado Zlfiyee önerilmiyor gebelikte, zaten epilasyon merkezlerinin çoğu da herhangi bir sorun olursa sorumluluk almak istemediğinden hamile iseniz yapmıyorlar
Ays-0 Zlfiyee hamile olduğumu öğrenir öğrenmez direkt dondurdum seansları mi gittiğim yerde yapmak istemiyor risk almak istemiyor doğumdan birkac ay sonrası gidicem inşallah
chrysanthemum Merhaba ben yuzume gıdıyorum. Youtube da dr banu çifçi ve dermatolog bırlıkte vıdeo cekmısler bu konuda cok kısa ve aydınlatıcı ızleyebılırsınız
Kubra11122 Ben 4 aylıkken gittim şu an 6 aylık olduk sorun yok doktoruma da sordum ben yaptırdım ama ilk dönemler yapmayın tam rahme yerleşip yukarıda olduğu zaman daha iyi olur demişti
Kubra11122 Ama şu varki kararma çok oluyor o yüzden çok faydası olmuyor gibi ben sekizinci ayda da gitmeyi düşünüyorum ama faydası olur mu bilmiyorum o zaman karar vericem
destina11 Benim doktorum epilasyonun her türlüsünü asla önermiyor, kesinlikle yasak dedi. Yüzüm için sormuştum. 2 doktora daha sordum, hiçbiri önermedi hamilelik döneminde.