roniakg Bende suan hastayim canım. Dün gece acilde parol ve serum taktılar atesime iyi geldi bu gece ateslenmedim öksürük burun akıntısı var ama covid testi ve kan testi aldılar crp yüksek çıkmış antibiyotik başlayacağız sanırım sonuçları eşim bugün gosterecek