Aselimask YeniAnne55 maşallahhhh aynen biraz tuzlu fiyatlar aslında talep olsa belki biraz daha uygun olurdu
Aselimask Msl_ege ama gerçekten çok saçma yatarak olması daha çok zorlaştırıyor Doğumu bence yurt dışında herkes pat pat suda rahatça doğuruyor ne güzel
Ela11 Zmerve Sakarya da varmış bende duymuştum Beyhekim hastanesinde tabi fiyat nedir bir bilgim yok ki ne kadar düşünürüm bilmiyorum acaba nasıl birşey olurdu??
Zmerve Ela11 yani elbette kolaylığı olur ama bence bdiğer arkadaşın dediği gibi 7,8 binse verilmez okadar aylık 30 bin gelirin yoksa tabi
Ela11 Zmerve bencede ki gereksiz de yani o parayı ihtiyaç sahibi birine verilebilir eğer o kadar paran varsa tabi
Zmerve Ela11 vardır ama yaptıran yaa bazılar şey mantığında bidahamı doğracam sanki diyolar bidhahamı evlenecem tek düğünüm diyenler gibi oyüzden yaptıranda çok
Zmerve Tabiki maddiyatı vardır yada kendi tercihi biz orta halli bi aileyiz ben veremem oyüzden böyle diyorum maddiyatım olsa karışanım görüşenim olmasa belki bende yaptırırıım
Hnfvndk Aselimask ben çok cok ıstıyodum suda dogumu. Hastaneyle gorustum 4100 tl dedi. Ben normal şapim o zaman dıyıp çıktım 😁 su birikintisinde planlıyorum şu an 😁