Enfal_06 çok zor ya. Nasıl yöntem ilerleyeceğini de şaşırdık. Zaten beslenme önemli değil dedi doktor. Sanırım dışkılama yüzünden beslenmeye önem verin diyorlar vücuttan atılması için. İğne olayı ekstra strese soktu beni. Damarı bulamadılar dakikalarca canını yaktılar, gidince yine aynısı olacak.
Size de çok geçmiş olsun. Sağlıcakla çıkar hastaneden inşallah, uzamaz 🌼