Letsgoo_ Kızlar bebeğim doğdu 20 gün oldu ama daha isim koymadık yarın kimliği çıkartıyoruz bu isim nasıl sizce çok kararsız kaldık
Letsgoo_ myavocado bir tek siz beğendiniz galiba bebeğim erkek çoğu kişi kız sanmış sanırım . Anlamı Kürt prensliği . Biz kürdüz bende Kürtçe bir isim koymak istedim
Ngsngetnsgng Letsgoo_ bence güzel değil erkek bebe de yakışmaz diye düşünüyorum Çok güzel erkek isimleri var aslında Uraz Alparslan Buğra gibi
sorybaby Letsgoo_ tabiki sizin tercihiniz ama erkek bebekte de pek hoş durmuyor açıkçası çok daha güzel isimler var 🌼
myavocado Letsgoo_ ben anlamını bilmiyordum ilk duydum ama söylenişi çok güzel, siz de beğendiyseniz koyun bence önemli olan sizin beğenmeniz 🩵
Civcivlerinannesi Letsgoo_ kız bebeğe daha uygun gibi. Bebeği görmeden duyanlar muhtemelen kız sanabilir . Pek unisex bir isim gibi de değil. Tabii tercih sizin. Sırf anlamından dolayı da değişik farklı diye tercih etmeyin. İlla başka farklı isimlerde vardır.🤗