Ayyyy diye bağırasim geliyor artık 3 gebeliğim daha 25+1 yım ayaklarım şişiyor geceleri uyku derseniz haram ne tarafa dönsem kemiklerim ağrıyor bebeğin suyu biraz fazla dedi şeker yüklemesi yaptıracağım 2 gün sonra ama karnım o kadar büyük ki hicbirsry yapamayorum bir dogurabilsem diye bakıyorum 🤔ayriyeten protein kaçağı da var ilk oğlumda da olmuştu her gebelik farklı bir yerime vuruyor oram ağrıyor sanki ne zor ve bu annelik beee Allah hepimizin yardımcısı olsun bebeğim doğduğunda da uykusuzluktan harap olacam biliyorum diğerlerinde keşke karnıma sokabilsem de yarım saat bir saat daha uyuyabilsem diyordum 🤭 magnezyum mu yazdirmaliyim sanki son zamanlarda gibiyim hamileliğin kollarım bile agriyor